Dit event is al begonnen/geweest.

Emigratiebeurs Houten (bij Utrecht)

Emigratiebeurs Houten (bij Utrecht)

Houten
10.00 - 16.00
Uitgelicht

Deelnemers 5 / 11

Plaats:
Houten - Utrecht
Deelnemers:
Min. 3 - max. 11

Deelnemers 5 / 11

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 12,50
Uitleg kosten:
Let op: er worden online ook gratis toegangsbewijzen aangeboden (zie beneden). € 12,50 betaal je voor een toegangskaart via internet (aan de kassa € 17,50!), eventueel komen daar nog wat kosten bij voor eten/drinken.
 

Omschrijving

In februari 2018 ging ik voor het eerst en zonder emigratieplannen naar de Emigratiebeurs, met drie andere NMLK'ers. Vanaf de dag erna was ik aan het oriënteren op wonen en werken in de Bourgogne (Midden-Frankrijk.).

In februari 2019 was ik er opnieuw, deze keer had ik de Emigratiebeurs zelf als NMLK-activiteit aangemaakt. Opnieuw waren we met z'n vieren. Mijn plannen lagen toen tijdelijk in de groentela.

Van twee bovengenoemde NMLK'ers weet ik dat ze serieuze stappen richting emigratie zetten. En zoals een aantal van jullie weet, ben ook ik mijn emigratie concreet aan het maken. Mijn huis in Utrecht is verkocht, waarschijnlijk verhuis ik in maart al naar de Bourgogne. Mijn huis-in-aankoop past precies bij het concept dat ik een kleine twee jaar geleden heb bedacht.

Heb jij ook interesse in wonen en werken in het buitenland? Wil jij ook het 'risico' lopen dat je over een paar jaar gaat emigreren? Of ben je gewoon nieuwsgierig en vind je 't leuk om eens rond te neuzen en een paar presentaties te bezoeken? Ter info: met die intentie ging ik er in 2018 ook heen Smile.

Hoe dan ook: leuk als je meegaat. Je bezoekt de presentaties en stands die jij graag wil zien. Tussendoor spreken we af voor een kop koffie, om ervaringen uit te wisselen en eventueel om samen te lunchen (sla mijn nummer op). De eerste presentaties beginnen om 10.30 uur. Uiteraard kan je ook eerder naar huis gaan. Hier vind je het programma voor de zaterdag:

https://www.emigratiebeu.../zaterdag//

Let op: toegangsbewijzen kosten € 12,50 (aan de kassa € 12,50) maar werden de afgelopen jaren via diverse kanalen gratis aangeboden. Mocht dat niet lukken, laat 't mij dan weten. Wellicht kan ik iets regelen.

Stel een vraag