Uitgelicht

Zevenheuvelenloop 15 km

Sporten

Zevenheuvelenloop 15 km

Sporten
1 / 8
3 gaan misschien
min. 4
11.00 - 15.30
Nijmegen - Gelderland
40 - 65 jaar
€ 31,00
Uitleg kosten
Deelname
Uitgelicht

Adresgegevens

Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 1 / 8

Minimaal 4

Omschrijving

Wie kent de Nijmeegse 4-Daagse nou niet ? Daar is 1 dag bij, de 3-dag meestal...de dag van de Zevenheuvelen Groesbeek e o., die heel bijzonder is tijdens de wandel 4Daagse.
Maar/ en...dat niet alleen... nee, er is ook een (hardloop-)wedstrijd van !
Op de zaterdagavond de Zevenheuvelennacht , een sfeervolle loop van 7 km, en op zondag de 15 km die ik al jaaaaaren op mn bucketlist heb staan !!
Check wat men schrijft :
's lands mooiste en 's werelds snelste 15 km !
Al jaren trekt de Garmin Zevenheuvelenloop duizenden lopers uit binnen- en buitenland naar Nijmegen. Het parcours wordt wel beschouwd als het mooiste van Nederland. Daarnaast zijn de actuele wereldrecords over 15km bij de mannen én de vrouwen gelopen in Nijmegen.

Let op: mijn oproep is voor de wedstrijd in November 2027 !!
De wedstrijd van 14 en 15 november 2026 komt voor mij te vroeg, bovendien is de 15 km voor dit jaar al uitverkocht.

Check de site maar eens , dan hoop ik dat je net zo enthousiast als ik wordt...en het aanleiding mag zijn om hier voor te gaan trainen.
Tot nu heb ik 2x meegedaan aan de 10km van Alphen 4,5 jaar geleden, maar mis nu de echte uitdaging om te gaan hardlopen. Kom nu maar tot 5 km oid, dus heb een echte uitdaging nodig !!
Wie doet er traint er met mij mee ??? Omgeving Hoofddorp/ Haarlem want ik woon in Cruquius bij Heemstede.

De 2027 Editie staat gepland voor zondag 21 november !
Op NMLK kun je niet meer dan een jaar vooruit plannen, vandaar deze november 2026 genomen.
De betaallink voor ticket deelname NIET gebruiken want deze is nog voor deelname 2026 !
Ik zal dit uitje eind november aanpassen obv de nieuwste gegevens inzake november 2027 !
Wordt vervolgd !!!
Zooooooo benieuwd wie er met mij deze uitdaging aan wil gaan !! De opbouw en training om van 4km naar 15km te gaan is ook zooo uitdagend en die Zevenheuvelenloop daar zoooo onwijs mooi !
Als t lukt wil ik sws al zaterdagmiddag gaan om te kijken naar de Zevenheuvelen Night Walk 7km. Schijnt een onwijs sfeervol gebeuren te zijn !!

Stel een vraag