Dit event is al begonnen/geweest.

Zeilen Loosdrecht

Zeilen Loosdrecht

Loosdrecht
11.00 - 17.00

Deelnemers 20 / 20

Plaats:
Loosdrecht - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 20

Deelnemers 20 / 20

Leeftijd:
45 - 65 jaar
Kosten:
€ 21,25
Uitleg kosten:
Boothuur
 

Omschrijving

Ik ga de groep niet groter maken dan 20 ivm de horeca die ik gereserveerd heb.

Zeilen op de Loosdrechtse Plassen biedt een idyllische en betoverende ervaring voor liefhebbers van watersport en natuurliefhebbers. Gelegen in de provincie Utrecht, vormen de Loosdrechtse Plassen een uitgestrekt netwerk van meren, kanalen en waterwegen die een prachtig speelterrein bieden voor zeil- en watersportactiviteiten.

Het gebied staat bekend om zijn schilderachtige schoonheid, met kalme wateren, rietkragen en weelderige oevers die worden omringd door groene bossen. De Loosdrechtse Plassen zijn al tientallen jaren een populaire bestemming voor zeilers, roeiers en andere watersporters.

Er worden valken gehuurd (afhankelijk van aantal deelnemers en stuurlui). We vertrekken om ongeveer 11.00 uur.

Neem iets te eten en te drinken mee. Zeilervaring is trouwens niet nodig maar heb je (schipper) ervaring geef het even aan. We geven instructie zodat je ook zelf even aan het roer kunt mocht je daar in voor zijn!

Ik moet de boten ruim van te voren reserveren en vooraf betalen. Na betaling (tikkie volgt t.z.t.) is je aanmelding definitief. Mocht het weer toch tegenvallen verplaats ik het event. Ik krijg mijn geld niet volledig terug bij annulering maar 90%. Je krijgt je betaling bij annulering pas terug als iemand anders jouw plek heeft ingenomen. Elke schipper heeft een eigen risico van 250 euro bij schade aan de boot.

We maken er een gezellige relaxte dag van!

We drinken koffie vlakbij de haven bij Sams food and ice op nummer 198 vlakbij de Albert Hein. Terras zie je zo vanaf de straat. Daar kun je ook de auto parkeren!

Wie gaat er mee?
André
  •     14 April om 09:18 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     14 April om 08:58 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     13 April om 19:48 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 April om 10:49 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     13 April om 09:47 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 April om 09:44 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 April om 06:11 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     05 April om 05:53 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 March om 04:28 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 March om 04:28 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag