Dit event is al begonnen/geweest.

A New earth - Eckhart Tolle samen lezen en ontwikkelen

A New earth - Eckhart Tolle samen lezen en ontwikkelen

Online
18.30 - 20.00

Deelnemers 8 / 10

Plaats:
Online
Deelnemers:
Min. 4 - max. 10

Deelnemers 8 / 10

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Georganiseerd door Mirna88 en Gertgert.
Ken je dat? Dit boek wil je graag lezen en je begint niet Of, je wilt graag bewuster leven en je graag ontwikkelen? Leren van en met elkaar. Doe gezellig mee! Het thema is alles t/m pagina 33 (Identification with the Body) uit A New Earth. We eindigen met een begeleide mindfulness meditatie van 15 minuten (optioneel) .

Wat je vooraf doet
1-Lezen H1 en H2. Eventueel een stukje uit de video bekijken.
Tip: lees het in kleine porties. Stel je hebt iets minder gelezen, doe dan gewoon mee.
2-Noteer 1 of 2 dingen die vragen oproepen, om te bespreken
3-Noteer 1 of 2 pagina's waar je enthousiast over bent, waar je graag wat over wil vertellen.
a. Wat betekent dit voor jou
b. Hoe pas je dit toe in je leven en in je werk? Kan je daar een voorbeeld van geven?
4- Thema vraag: als we er aan toe komen, anders een andere keer:
In zijn interview (video) stelt hij "wat wil het leven van mij? In plaats van, wat wil ik van het leven". Wat doe jij om een klein stapje te kunnen horen of voelen wat het leven van jou wil? Ik weet het niet, is ook een goed antwoord:) Misschien weten we het na het lezen van het boek.

Het is de 1e keer dat ik een 'leesclub' houd en een online meeting host. Perfectie uitgesloten:)! We zien vanzelf hoe het loopt. We gaan dit samen doen.
Ik ben bekend met andere boeken en honderden video's van Eckhart Tolle en anderen. Ervaren met mindfulness, meditatie , the pain body, emotie regulatie en meer. Wat niet wil zeggen dat ik 'het weet' ...Smile) Alleen dat ik er veel interesse in heb. Het zou leuk zijn als we van elkaar leren. Plus, is het een goede manier om eindelijk het stof van dit boek af te blazen:) Ik heb de Engelstalige versie.

Bij 'succes', komt er een vervolg; waarschijnlijk 24 nov 18.45 uur. Je kan 1 keer of vaker deelnemen, deze keer of een volgende. Tot snel!

Aanvulling:
-reservedatum of deel 2: 24 nov.
-Wie is er ervaren met online vergaderen en wil mij helpen tijdens de meeting? En een paar dagen tevoren even met het systeem oefenen en wat doorspreken. Meld je dan in een berichtje.
- sta je op de wachtlijst? Lees gerust het boek. De volgende keer maak ik de groep groter . Omdat het nu de eerste keer is, houd ik hem qua grootte nog even beperkt
  •     03 November om 17:44 Drenthe
    heeft zich aangemeld.
  •     03 November om 15:45 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 November om 14:53 Limburg
    heeft zich aangemeld.
  •     20 October om 19:01 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     19 October om 15:06 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 October om 12:54 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 October om 22:00 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 October om 07:50 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 October om 21:33 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     17 October om 21:06 Groningen
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag