Dit event is al begonnen/geweest.

Musical Ciske de rat

Musical Ciske de rat

Ijsselstein
19.15 - 22.30

Deelnemers 3 / 10

Plaats:
Ijsselstein - Utrecht
Deelnemers:
Min. 2 - max. 10

Deelnemers 3 / 10

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 23,50
Uitleg kosten:
kaartje..ik zit op rij 9 stoel 19
 

Omschrijving

“Ik voel mij zo verdomd alleen”

Wie kent de musical ‘Ciske de Rat’ niet? Een muzikale vertelling , met ook nog onze eigen Christiaan, die meedoet.

Ciske is een Amsterdams straatschoffie. Zijn vader is nooit thuis, zijn moeder is hard voor hem en laat hem werken in een café. Tante Jans is wel lief voor hem. Zij legt het aan met zijn vader, die wil scheiden van Ciskes moeder. Ciskes beste vriendje is ziek en overlijdt. Als zijn moeder dit belachelijk maakt, kan Ciske dit niet verkroppen. In hevige woede brengt hij haar om het leven. Hij wordt veroordeeld en moet naar de gevangenis. Ciske groeit op tot een volwassen man. Is hij in staat om zijn verleden een plaats te geven en liefde in zijn leven toe te staan?

In de musical zorgt de kleine Ciske voor momenten van ontroering, humor en brutale streken. Tegelijk zien we de volwassen Ciske worstelen met zijn verleden. De musical staat garant voor een voorstelling vol herinneringen aan een jochie met een hartje van goud en blijft ontroerend en tijdloos.

Ciske de Rat was als professionele musical in talloze theaters te zien van oktober 2007 tot en met november 2009 en wist maar liefst zeven musical awards in de wacht te slepen. Sinds 2014 wordt Ciske de Rat De Musical ook door amateurverenigingen opgevoerd en staat garant voor uitverkochte zalen.

In 2009 beleefden Harmonie Amicitia en Theaterstichting Kwibus samen zes uitverkochte voorstellingen in het Fulcotheater met de productie Schilte. Dit succes evenaren zij nu graag.
Acteurs van Kwibus spelen en zingen de rollen in deze spetterende musical, een flinke cast van volwassenen en kinderen. Harmonie Amicitia staat met 55 orkestleden garant voor de muziek. Samen kijken zij er naar uit Ciske de Rat De musical naar het Fulcotheater te brengen.
  •     28 June om 19:16 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     24 May om 10:12 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     24 May om 06:28 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 May om 23:45 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     23 May om 23:35 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag