Dit event is al begonnen/geweest.

Shake-Shake-Shake

Shake-Shake-Shake

Amersfoort
21.00 - 22.00

Deelnemers 6 / 15

Plaats:
Amersfoort - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 15

Deelnemers 6 / 15

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 8,00
Uitleg kosten:
De voorstelling is gratis. Ze vragen wel een vrijwillige eigen bijdrage, en Je kunt vooraf een drankje kopen.
 

Omschrijving

Update van Irene, 18.53 uur: de voorstelling gaat helaas definitief NIET door. Op Facebook staat nu: 'Één van de artiesten heeft zich vrijdag vanwege een verkoudheid laten testen op Corona, maar de testresultaten zijn nog niet binnen. De hele groep heeft afgelopen donderdag nog met elkaar gerepeteerd en dus kunnen zij ook zonder het resultaat niet optreden. Excuses voor het ongemak.'

Bericht van Irene, 18.06 uur: Het is NIET zeker of de voorstelling doorgaat. Zodra ik meer weet zet ik hier opnieuw een update.


Amersfoorts Theater Terras speelt weer voorstellingen!

Met op zaterdag 29 augustus: De Dansers met Shake-Shake-Shake.
Het is een korte voorstelling, van 3 kwartier.

Deze omschrijving vond ik over voorstellingen van Shake-Shake-Shake. Ik weet niet of dit ook precies van toepassing is op hun kortere voorstelling g. Maar het wordt vast mooi.

Een opzwepend concert dat langzaam ontspoort in een dansvoorstelling. Een live band van dansers en muzikanten zingt over vastzitten en losschudden, de top najagen en de bodem raken. De één vliegt over de ander zijn instrumenten en even later zijn ze verwikkeld in een poëtisch dansduet. Een rock en roll ritueel, met muziek als motor en bezieling als brandstof.
Shake Shake Shake gaat over voelen dat je leeft, in een wereld waar je nauwelijks meer zelf in de hand hebt waar je aandacht naartoe gaat. Het gaat over muziek, als een aanstekelijke uitnodiging om te bewegen en alle ellende van je af te schudden. Zoals in de soul, de punk en misschien wel elke muzikale stroming die een tegengeluid vertegenwoordigde. Maar bovenal gaat Shake Shake Shake over samen een eigen, alternatieve richting vinden.

De kaartjes zijn gratis. Wees er snel bij!
Kom op tijd, dan kan je nog even wat drinken vooraf. En we gaan op tijd naar de tribune.
Het theater is in de open lucht.
Doe wat warms aan, en neem regenkleding mee!
Van wat ik gehoord heb, moeten we na de voorstelling direct het theater verlaten, en is er geen gelegenheid
daar nog wat te drinken.
  •     29 August om 18:16 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     29 August om 14:45 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     03 August om 14:03 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 August om 13:01 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 July om 19:50 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     21 July om 18:33 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     21 July om 16:15 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     21 July om 15:56 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     21 July om 15:51 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     21 July om 12:30 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag