Dit event is al begonnen/geweest.

Lelijke eendjes kastelentocht

Lelijke eendjes kastelentocht

Diepenheim
10.00 - 18.00

Deelnemers 6 / 12 (min. 12)

Plaats:
Diepenheim - Overijssel
Deelnemers:
Min. 12 - max. 12

Deelnemers 6 / 12 (min. 12)

Leeftijd:
40 - 59 jaar
Kosten:
€ 60,00
Uitleg kosten:
De kosten van de huur van de eendjes (exclusief brandstof: dit wordt per eend gedeeld door het aantal personen: maximaal 4), ontvangst met koffie/thee en iets lekkers, route, goed verzorgde picknick-lunch, entree tuin en rondleiding door Huis Verwolde.
 

Omschrijving

Ontvangst met koffie/thee en iets lekkers. Wij krijgen een mooie route mee. Onderweg kun je je eigen drinken oid nuttigen, maar wij halen bij een leuke locatie onderweg onze picknicklunch op bij pension en theehuis De Hoestinkhof in Markelo.

Al rijdend door Twente en de Achterhoek komen wij langs veel kastelen, ook bij Huis Verwolde. Hier zoeken wij zelf een mooie plek in de tuin om van de inhoud van de goedgevulde picknickmand te genieten. Bij slecht weer eten wij in het eendje. Elk heel uur begint er een rondleiding (incl). De wandelroute naar de Dikke Boom maakt de kennismaking met het landgoed compleet. De route brengt ons op prachtige plekken met mooi uitzicht (zelfs bij regen). De rondleiding door Huis Verwolde is inbegrepen en even de benen strekken in de Kasteeltuin, romantiek ten top, wordt gezegd.

==

Deze unieke auto's krijgen wij alleen mee na ondertekening van de voorwaarden. Zo zijn de eendjes bijvoorbeeld wel verzekerd, maar per auto is er wel een eigen risico.

Voor de dag zelf kopietje van de huur voorwaarden door iedereen laten tekenen. : voor vertrek dienen deze te ondertekend worden en er wordt 1 persoon aangewezen als hoofdverantwoordelijke voor de auto. Andere inzittenden uit die auto mogen ook rijden, maar alleen - uiteraard - op de volgende voorwaarden en je dient je rijbewijs uiteraard bij je te hebben.

Lees de voorwaarden nu alvast goed door:

Voorwaarden en aansprakelijkheid van de Bestuurder

1. Elke bestuurder moet een rijbewijs kunnen overleggen. De huurder verklaart zijn rechten tot besturen niet verloren te zijn, en verklaart de nodige kennis en lichamelijke geschiktheid voor het besturen van het verhuurde voertuig te bezitten. De minimumleeftijd van de bestuurder is minimaal 25 jaar;
2. De huurder verbindt zich ertoe van het voertuig gebruik te maken alsof het zijn eigen wagen is;
3. Alle boetes opgelopen tijdens de verhuur, zijn ten koste van de huurder. De huurder zal Duckville vrijwaren voor alle aanspraken of vorderingen, voortvloeiend uit de overtredingen die hij met het voertuig heeft begaan;
4. Het verhuurde voertuig is all-risk verzekerd. Het eigen risico voor eigen schade bedraagt Euro 750,=;
5. De huurder ziet af van elk verhaal tegen Duckville, naar aanleiding van ongevallen waarvan hijzelf en de inzittenden van het voertuig, bestuurder inbegrepen, het slachtoffer zouden kunnen zijn. Hij verbindt zich bovendien ertoe Duckville te vrijwaren tegen aanspraken of vorderingen van gelijk welke aard ook, die tegen hem zouden kunnen worden ingesteld worden door derden;
6. Betaling vooraf (tenzij anders overeen gekomen); - dit regel ik;
7. De borg is Euro 500,== per 2CV. Dit kan in contante vorm of per creditcardnummer of eenmalige machtiging - dit regel ik;
8. De 2CV heeft een volle tank per vertrek, deze moet ook met volle tank weer worden ingeleverd. Er is een onbemand tankstation in Diepenheim - de kosten dienen onderling per auto te worden verrekend!!
9. Maximaal 4 personen in een Citroen 2CV.

==

Zoals je ziet, neem ik de borg op mij. Ik vertrouw dan ook op jullie volledige medewerking tav keurig rijden, elkaar erop aanspreken wanneer dit niet gebeurt, betrouwbaarheid en eerlijkheid.

Ik hoop op een geweldig leuke dag!! Zorg dat je er op tijd bent!
Graag tot dan!!!

Stel een vraag