Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Film kijken Neem me mee

LAST MINUTE: Film kijken Neem me mee

Utrecht
10.30 - 13.30

Deelnemers 2 / 10

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 2 - max. 10

Deelnemers 2 / 10

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 14,00
Uitleg kosten:
Via de website zelf een kaartje reserveren of bij de kassa.
 

Omschrijving

Leuke Nederlandse film. In navolging van het boek en de tv-serie Het geheime dagboek van Hendrik Groen.

Ga je gezellig mee? Het is wat vroeg, maar ach dan ben je goed aan de zondag begonnen zeg maar .
Voor wie zin heeft na de film, ergens nog wat drinken of wat lunchen.
De Film duurt 104 minuten, dus tot ongeveer 12.30 incl. pauze.

Wat is er zo leuk en bijzonder aan deze film:
Regisseur Will Koopman (Gooische Vrouwen, April May June, Oogappels) neemt u op ontroerende, maar ook humoristische wijze mee op een groepsreis voor senioren vol herkenbare bizarre en dol-dwaze situaties.

Zes 70-plussers, onbekenden van elkaar, gaan samen op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Nog voor hun busje de landsgrens passeert, is er al onenigheid; met elkaar en met de jonge reisleider Thijs die de organisatie zwaar onderschat heeft. Als de reis vordert en het gezelschap elkaar beter leert kennen, ontstaat er toch een onverwachte vriendschap tussen de reisgenoten. Ze genieten, delen geheimen en onzekerheden, mijmeren, steunen elkaar en stappen zelfs buiten hun comfort zone. Je bent ten slotte nooit te oud voor nieuwe ervaringen.

Met een sterrencast met enkele van 's lands meest gerenommeerde acteurs zoals Jeroen Krabbé, Olga Zuiderhoek, Kees Hulst en Renée Soutendijk en een titelsong van André van Duin.

Acteurs:
Gene Bervoets, Jeroen Krabbé, Renée Soutendijk

Regisseurs:
Will Koopman

Versies:
Nederlandse versie (Geen ondertiteling)

Zin gekregen? Ga gezellig mee.
De film duurt tot ongeveer 12.30, daarna voor wie zin heeft nog even een drankje doen en/of hapje eten.
Ik heb er zin in. Tot morgen.
  •     03 February om 16:40 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag