Dit event is al begonnen/geweest.

Oosters eten met een lekker toetje en wandeling

Oosters eten met een lekker toetje en wandeling

Delft
18.00 - 21.30

Deelnemers 1 / 4 (min. 2)

Plaats:
Delft - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 4

Deelnemers 1 / 4 (min. 2)

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Deelnemers 1 / 4

Minimaal 2

Omschrijving

Hoi,

Kom je ook ?

Aanstaande donderdagavond kook ik weer lekker. Deze keer weer iets lekkers uit oosterse keuken, of heerlijke wraps, zelf te vullen met een warme vulling van kip, paprika, mais, en meer lekkers.

Voor de vegetariers is er een variant mogelijk. Geef je dat dan even, net als je voorkeuran tevoren aan me door d.m.v een reactie hieronder. Er is stokbrood met paturain (da's pas Fin (•‿•) vooraf, lekkere zelfgemaakte groente, pompoen of tomatensoep en ik serveer er salade bij met frisse rouwkost aangemaakt, plakjes scharrel-ei en wat versierinkjes. Vers geperste sinaasappelsap en water met een limoentje. Vaak koken we ter plekke samen. De laatste keer was het weer erg gezellig, was het zelf samen te stellen toetje heerlijk, en ontving ik nog 3 pluimen ook Smile Bedankt daarvoor !

Er kwamen weer leuke gesprekjes van alledag op gang en dat schepte meteen een fijne sfeer, lachen en een vriendschappelijke band onder het genoegen van thee, koffie, en een (alcoholvrij ) biertje of fris na.

Na het eten kwamen we deze keer wél toe aan een spelletje scrabble (of anders rummikup of een wandeling). Er was weer gezelligheid met voldoende leuke gespreksstof en we hebben gelachen.
Als het mooi weer is eten we op het terras aan het water.
Echt weer een supergezellige avond. 21u00 ...21u30 loopt soms uit naar iets later.
Dat is altijd goed. Ook al ga je na tien minuten weg. Voel je vrij.

Kom je ook ? We betalen als je hebt mee-gegeten met een paar euro samen de getoonde kassabon van Appie Heijn, dat komt meestal uit op iets tussen de 4,50 en 7,00.

Er is voldoende vrije gratis parkeerruimte.

Tot donderdag ongeveer 18u00 ?
Ik zie uit naar weer zo'n gezellig avondje, en als het weer het toelaat eten we lekker buiten op het terras aan het water.

Groetjes Paul.
  •     04 May om 16:03 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     03 May om 17:37 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag