Dit event is al begonnen/geweest.

Stiltewandeling en lunch

Stiltewandeling en lunch

Delfgauw
11.15 - 13.30

Deelnemers 8 / 8

Plaats:
Delfgauw - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 5 - max. 8

Deelnemers 8 / 8

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
Geschatte kosten voor de lunch. Je betaalt wat je bestelt.
 

Omschrijving

Stiltegoed is een vrij toegankelijk natuurgebied in de polder vlakbij Delft, waar je dagelijks terecht kan voor rust en verstilling. Het wandelpad door Stiltegoed is zo'n 1,5 km. In dit gebied word je uitgenodigd om te vertragen, naar binnen te keren, met de natuur en weidsheid van de polder als reflectie. Er zijn gedichtregels, bankjes om te zitten/reflecteren, ligbankjes en een plek om in het gras te liggen om naar de lucht te staren.

Het lijkt me leuk om dat een keer te gaan ervaren. Wie vindt het leuk om mee te gaan?

Voor iedereen die dat leuk vindt kan ik mindfulness oefenen meenemen, om te doen in de natuur. Laat maar even weten bij de reacties, als je dat zou willen.

Na afloop heb ik voor ons gereserveerd voor de lunch bij café Du Midi, zodat we kunnen napraten over wat we hebben ervaren en uiteraard om gezellig te kletsen.

Na de lunch kunnen we, voor wie dat wil, nog een wandeling maken in het krekengebied van het Bieslandse Bos. Dat is een wandeling van zo’n 5 kilometer. Je kan ter plekke kijken of je zin hebt om mee te gaan.

Graag alleen aanmelden als je echt wil gaan, in verband met de reservering bij café Du Midi. Als je onverhoopt toch niet kan komen, dan heel graag bijtijds afmelden, zodat ik het kan doorgeven aan café Du Midi.

Handig om te weten:
Het kan zanderig of juist modderig zijn.
Er lopen soms schapen, dus honden mogen niet mee.
Afhankelijk van het weer, kan het pollengehalte op deze plek hoog zijn.

Met de (OV) fiets is het ruim 10 minuten fietsen van station Delft.
Vanaf metrolijn E (voorheen randstadrail) is het 15 minuten fietsen van halte Pijnacker Centrum en ook vanaf halte Nootdorp. Bij deze lijn mag de fiets mee de metro in.
Vanaf de bushalte bij de Ikea is het een mooie wandeling van ongeveer een kwartier lopen om er te komen.
En voor die mensen die met de auto komen: je kunt er gratis parkeren.
  •     08 July om 08:58 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     07 July om 11:40 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 July om 11:57 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 July om 09:45 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 July om 09:27 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     26 June om 08:53 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 June om 15:45 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 June om 15:17 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     14 June om 19:45 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     14 June om 17:55 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag