Dit event is al begonnen/geweest.

Twente Winterberg Dagje Skien

Twente Winterberg Dagje Skien

Winterberg
07.00 - 19.00

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Winterberg - Overijssel
Deelnemers:
Min. 3 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 88,00
Uitleg kosten:
€ 41 Ski pas vanaf 09:00 hele dag € 26 Ski + Schoenen + Stokken + Helm huur € 21 Brandstof Auto (gedeelt door aantal deelnemers)
 

Omschrijving

Goedemiddag allen, vanavond zal ik een programma voorstellen hoe de dag er ongeveer uitziet. Met daarbij ook onkosten etc en keuzes het is mijn eerste keer dat ik een NMLK organiseer. Dus indien je tips / tops hebt helemaal prima Smile

Het idee is, op bij P3 te parkeren, terplekke is direct een Ski-Verhuur en genoeg blauwe pistes (de BremBerg) en uitwijk naar rood.

Het is een 2G + Gebied, echter heb ik dus afgelopen keer geen enkele controle gehad. Ik moest wel een FP2 Mondkapje dragen in de verhuur echter geen QR controle. Ik heb nog 3 (meen ik) voorverpakte ongebruikte FP2 maskers, neem ik mee. Het restaurant zijn ze wel strenger, echter is het heerlijk weer en kunnen we buiten genoeg vernspaeringen krijgen.

Liefst reserveer ik tickets en skispullen vooraf, Tickets (zodat we niet misgrijpen) en SkiSpullen, dat je zo kort mogelijk in de Ski Verlei bent, met mond masker is het best dompig warm (in je ski kleding).

Mmm volgens mij is dit het programma al zo'n beetje, verder is het Viel Spab en genieten, het sportieve vs de stilte hoog boven de dennen in de lift.

Ben afgelopen weekend wezen skien (beginners) , ik min of meer ook. We hebben nu 3 mensen en mezelf die op maandag a.s. naar Winterberg kunnen en willen! Smile lijkt mij ruim voldoende voor een leuke dag, ik was/ben mogelijk wat optimisitisch met 5 plekken in de auto dus sluit bij 4. Zelf regelen zijn, SkiBroek, Ski Handschoenen verplicht en evt een (zonne)(Ski)Bril bij mooi weer en b.v. je eigen Ski Schoenen. Ik heb een auto voor 5 personen, meerijden is uiteraard gezelliger en eigenijk ook de bedoeling voor kosten delen 😏
  •     04 March om 15:38 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 March om 09:49 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 March om 07:18 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag