Dit event is al begonnen/geweest.

Wandelen in Luxemburg

Wandelen in Luxemburg

Goebelsmühle (Luxemburg)
09.30 - 17.00

Deelnemers 1 / 10 (min. 4)

Plaats:
Goebelsmühle (Luxemburg) - Gelderland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 10

Deelnemers 1 / 10 (min. 4)

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Zin in nog een spontane minivakantie? Boek een accomodatie en trek je wandelschoenen aan!

We wandelen van Goebelsmühle naar Michelau. Een etappe van "de Lee Trail". Een tocht van 17 km.

"De Lee Trail is één van de meest gewaardeerde wandelwegen in Europa. Een route van 52 km door de beboste vallei van de Sûre, langs steile paden en rotsige bergkammen (« lee » in het Luxemburgs)."

Hiervan gaan we het middelste stukje doen. Ik ken het traject nog niet, het is gemarkeerd en ik neem daarnaast voor de zekerheid ook een wandelkaart mee (lekker ouderwets 😉). Terug gaan we met de trein.

We kunnen na deze wandeling bekijken waar we zin in hebben qua drankje of hapje.

Ik kan me voorstellen dat er een drempel is om een accomodatie te boeken als je niet zeker weet of de activiteit door kan gaan gezien het minimum aantal deelnemers.
Daarom leek het mij handig om met degenen die zich hebben aangemeld een moment van videobellen  te organiseren, ook om evt. over het vervoer af te stemmen. Echter blijkt er nauwelijks bereik te zijn op de vakantie bestemming waar ik mij momenteel bevind. ('K wist niet dat dat nog bestond anno 2023 in Frankrijk). Dit videobellen kan evt. wel opgepakt /georganiseerd worden door de anderen natuurlijk! Bij minimaal 3 andere deelnemers sta ik die zondag zonder tegenbericht op de afgesproken plaats. Tot zaterdagavond as ben ik dus beperkt bereikbaar, niet heel handig als je voor het eerst een NMLK activiteit organiseerd. Wel eens een goede ervaring in onze huidige digitale samenleving waarin we gewend geraakt zijn om 24/7 alles on-line te kunnen regelen. Ik ga dus nog even digitaal detoxen en hoop jullie zondag te zien 😉
  •     23 July om 20:37 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 July om 13:16 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag